Handelsesbetingelser

Generelle oplysninger
 
Limfjordsoplevelser
Lufthavnsvej 3, Vinkel
7840 Højslev
CVR nr.: 4368 2393
Telefon: 6047 6905
Email: ah@limfjordsoplevelser.dk
 
Priser
Hos Limfjordsoplevelser er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
 
Betaling
Limfjordsoplevelser modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil blive trukket på din konto, når købet er gennemført. Alle beløb er i DKK, danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
 
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Limfjordsoplevelser vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
 
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
 
Limfjordsoplevelser
Lufthavnsvej 3, Vinkel
7840 Højslev
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
 
Fortrydelsesret
Køb af billetter til event eller eventrelaterede tillægsprodukter såsom madbilletter, overnatning, transport mm. er i henhold til – “Lov om visse forbrugsaftaler – §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a” – ikke omfattet af fortrydelsesret. Såfremt et arrangement aflyses refunderes billetten naturligvis, og beløbet bliver automatisk tilbageført på den trukne betalingskonto. Gebyrer refunderes ikke.
 
Perioden regnes fra den dag;
  • Hvor du modtager ordren.
  • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
  • Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
  • Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Varer, hvor plomberingen er brudt.
  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
  • Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
  • Aftaler indgået på offentlig auktion.
  • Varer, der forringes eller forældes hurtigt.– Billetter eller event relaterede produkter såsom madbilletter, booking af transport eller overnatning mm.

 

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Limfjordsoplevelser. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: ah@limfjordsoplevelser.dk